poniedziałek, 2 maja 2016

Siemka !

Niezbyt lubiłam w szkole, na studiach, w nowej pracy czy gdziekolwiek tego polecenia „przedstaw się w kilku zdaniach”. Nigdy nie wiedziałam –i nadal nie wiem –co w takiej sytuacji powiedzieć. Czy zgrywać luzaka, czy mówić o swoich osiągnięciach, czy może o planach, a może o porażkach, bo przecież one też wpływają na to w jakim miejscu się teraz znajduję.


Poza tym zazwyczaj myślałam, że przecież na kilkadziesiąt osób ciężko jest powiedzieć coś naprawdę oryginalnego, co się nie powtórzy. A przecież o to w tym chodzi. Żeby wyróżnić się z tłumu. Żeby powiedzieć coś co sprawi, że inni będą chcieli zagadać, zaprzyjaźnić się.

I najważniejsza sprawa. Człowieka poznaje się nie po słowach, lecz po czynach. Jak na ironię w blogowaniu chodzi m.in. o słowa, więc za czyny uznajmy po prostu publikację postów.
Poznacie mnie po czynach. Ale na początek, bo lubię wszystko robić po kolei (aż za bardzo) powiem te kilka zdań o sobie.

Jestem Kasia. Mam prawie 22 lata. Pracuję i studiuję. Za rok będę inżynierem. Na ten temat nie powiem nic więcej, bo jest to aktualnie najmniej interesująca część mojego życia. Przez 10 lat trenowałam siatkówkę w której byłam ze wzajemnością zakochana. Z siatkówką się rozstałam a jej miejsce zajęła siłownia. W ostatnim czasie w szczególności zajęcia a’la crossfit i bieganie. Mogę śmiało powiedzieć, że jestem fit maniakiem. Poza tym uwielbiam pisać i myśleć. Rozkminiać. Wszystko i wszystkich. Wyciągać wnioski i analizować. W związku z tą skłonnością od września planuję rozpocząć studia psychologiczne. Lepiej późno niż wcale. Od dziś też jestem baaaardzo początkującą blogerką. Po moim opisie można domyślić się, że będę pisać o życiu i byciu fit. Przynajmniej taki mam plan. Jednakże nic nie obiecuje bo doskonale wiecie, że życie cały czas ewoluuje i plany się zmieniają.  



Zapraszam więc Was do mojego świata! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz